Cabal 4 Eva
Dużo nowych graczy ma problem z wyborem skilli. Próbują odczytać opis skilla, aby wybrać ten najlepszy, jednak często zbyt duża ilość niezrozumiałych pojęć to uniemożliwia. W tym mini poradniku opisze wszystkie te pojęcia i pokaże dodatkowo na przykładzie.
Pojęcia:
Attack/Magic AMP : dodatkowy mnożnik, który mówi ile razy zwiększy się DMG, podczas używania tego skilla;
Add. Attack : ilość naszego DMG bez żadnych bonusów;
Range : zasięg, czyli odległość z jakiej możemy skill
Limit : określa w 4 stopniowej skali obszar zadawania DMG wrogom albo mobom;
MP Use : ilość many potrzebnej na użycie ataku;
Cool Time : czas odpoczynku między jednym a drugim użyciem skilla;
Casting Time : czas potrzebny na rzucenie lub wykonanie ataku;
Duration (tylko przy buffach i defuffach) : czas trwania buffa albo debuffa.
Efekty
Często skillom towarzyszą różnego rodzaju efekty decydujące o jego przydatności.
Down : przewrócenie na brzuch;
Knockback : przewrócenie na plecy;
Stun : sparaliżowanie;
HP Down : odejmowanie HP przez pewien czas (DoT);
HP Restore : regeneracja HP przez pewien czas (HoT);
Critical Rate : zwiększa szanse na Critical;
Critical DMG zwiększa DMG Criticala.
Dodatkowo wiele skilli FB posiada efekty debuffujące, które osłabiają przeciwnika.
Mini Skill FAQ
Co jest lepsze? Add. Attack czy Attack Amp?
Zasada jest prosta. Na początku gry bardziej liczy się Add. Attack, ale im większy lvl, tym ważniejszy staje Attack Amp.
PozDro Dejus
Offline